Thursday, November 25, 2010

Entah Apa Rasa,,

Hurm,,aku pun tak tahu apa yang aku nak tulis sebenarnya,,'Entah Apa Rasa'?? Kenapa aku buat tajuk macam ni pun aku tak tahu,,dalam keadaan aku yang sekarang,aku masih sempat berfikir tentang rasa,tentang emosi,tentang hati..
Huh,itulah perangai aku yang tak pernah berubah dari dulu lagi,hati,rasa dan emosi menjadi peranan utama dalam diri aku,walau sesibuk mana pun aku,itu tetap ada bersama dan sentiasa dalam fikiran.
Aku tak tahu apa yang aku nak kongsikan sekarang di blog ni,hurmm,,okok,,aku mulakan dengan semalam..
Ya,semalam aku gembira,selama aku di sini,semalam aku dapat rasakan gembira yang dah lama aku rindu,aku dapat melihat air mata gembira dari seorang insan bergelar sahabat,aku dapat menggembirakan hati seorang sahabat,aku dapat bergurau senda dengan sahabat,bahagia!!Sungguh!Aku bahagia sekali..
Aku inginkan kebahagiaan dan kegembiraan ini berkekalan walau sesibuk mana pun kehidupan kami sekarang,aku ingin kembalikan senyum ikhlasku buat semua..
Tapi hari ni,,entah kenapa emosiku tak cukup stabil,,tiba-tiba aku hilang kawalan,emosi yang lama kembali,,aduhh,kesian sahabat-sahabatku kerana terpaksa melihat muka ketatku,,maafkan aku sahabat..
Demi kalian sahabatku,aku akan cuba untuk mengukir senyum seikhlas mungkin (^_^)

2 comments: