Wednesday, January 26, 2011

Kelam-Kabut

Hari yang kelam-kabut,,

(*hahahaaha memang slalu macam ni)

Hurmm,,bangun-bangun mata terus bersinar,,bukan bersinar sebab apa,,bersinar sebab dah lewat..

(*Lewat pown aku mandi pagi)

Terus mengejar masa dan train..

(*Nasib baik train tu tak bleh bercakap,,kalau tak mesti dia dah gelakkan aku kalau tengok aku pagi2,,muka macam hape je nek train..ngan mata bengkak lagi..nampak sangat baru bangun tidow..)

Dalam train boleh la relax kejap,,walau berdiri,,then sampai Masjid Jamek,,nak jalan pulak sampai kat ASWARA..Berpeluh-peluh aku..Jalan punya jalan,,kat tengah-tengah kereta banyak sebab stuck dalam jem,,lagi sikit nak sampai Padang Anjing (Padang Merbok sebenarnya),boleh pulak aku tersepak batu then nak jatuh,,

(*Tu laa,,jalan nak laju-laju,,kan padan muka,,hahahaha)

Malu sioottt,,huhuhuhu.. Dah la kereta banyak,,tebal 10 inci muka..hehehe tapi sampai je kat ASWARA,,dengan berpeluh and tension sebab sakit perut,,ghupe-ghupenye,,baru 2 3 kerat yang ada kat ET,,call time kul 9,,aku sampai 9.30..terbaeekkk..hihihihihihi (^_^)

No comments:

Post a Comment