Tuesday, April 12, 2011

SAYAP

MOOD : JAUH

Aku ingin terbang sejauh mungkin,
jauh,jauuhh,jauuuhhh...
Terbang meninggalkan semua pahit,jerih,perih,
yang terpendam nun di lubuk hati yang paling dalam...
Sesekali ingin aku merasakan bahagia dan bebas,
bebas dari belenggu perasaan yang tak lepas!
Memang itu aku,
tak mungkin melepaskan semua rasa yang terpendam.
Memang itu aku,
tak mungkin membongkar amarah di dalam.
Memang itu aku,
tak mungkin mengurai air mata kesakitan.
Memang itu aku,
lebih senang berdiam dan memendam.
Jika dipaksa,
sakit menghimpit dada,
derita mengusai jiwa,
dendam bermaharaja.
Itulah aku,
SEORANG AKU YANG NYATA TAK SEMPURNA,
SEORANG AKU YANG TIDAK LEPAS DARI KHILAFNYA,
SEORANG AKU YANG LUKA HATINYA.
Tapi permainan takdir tak mungkin aku sangkal,
biarkan berlalu,
kerana AKU INGIN TERBANG,
jauh,jauuhh,jauuuhhh,,
kerana JAUH itu,
adalah DIA,
yang sebenarnya DEKAT.

*blackout*

AKU PERLUKAN SAYAP

No comments:

Post a Comment