Tuesday, October 26, 2010

Aku,,Dirimu Dan Mereka

Aku tak tahu kenapa aku memilih tajuk itu malam ini,,aku juga tak tahu siapakah aku,,siapakah dirimu dan siapakah mereka itu,,yang aku tahu,,aku hanya menulis apa yang terlintas di benakku..Kerana di kala ini,,aku terasa sunyi dan seperti merindui suatu masa yang aku sendiri tidak pasti bilakah masa itu..Yang pasti,,masa itu dipenuhi dengan warna-warni kehidupan yang cukup ceria!!Ada senda gurau,,senyum riang,,cukup sempurna!!Aku rindu!!Sumpah aku rindu!Ada di antara mereka yang ada ketika itu,,masih ada bersama aku,,dan,,ada juga antara mereka telah pergi dari hidupku,,bukan pergi buat selamanya,,tapi pergi dari aku..Aku masih dapat melihat mereka,,tapi bukan senyuman mereka,,tapi kebencian mereka,,pandangan serong mereka!!Mungkin aku tak mampu berhadapan dengan mereka lagi,,tapi suatu hari nanti,,aku akan,,bila aku sudah berjaya!
Aku rindu waktu itu,,aku rindu suasana itu,,aku ingin waktu itu kembali,,aku ingin bersama seperti dahulu,,tapi itu tak mungkin,,
Aku hanya mampu ucapkan TERIMA KASIH kerana pernah memberi aku rasa yang indah dalam hidupku..

No comments:

Post a Comment