Friday, February 18, 2011

LAKHANAT CYBER

Zaman dah berubah,makin maju,zaman cyber la katakan,aku bangga dapat merasa zaman macam ni.Betul!Bangga!

*sambil lompat-lompat*

Tapi,zaman yang maju ni,macam tak ada makna bila perangai manusia masih di tapak lama.Langsung tak maju!Perangai hasad dengki!Perangai tak boleh tengok orang senang!

*sambil kepal penumbuk*

Apa yang aku nak sampaikan dalam entri kali ni,bukan apa,tapi aku terkilan dengan sikap segelintir masyarakat yang bagi aku LOSER!PENGECUT!
Aku rasa dalam dunia ni,tak ada manusia yang sempurna.Tak ada manusia yang tak pernah buat salah.Tak ada manusia yang tak pernah buat dosa.Tapi,ada manusia yang rasa diri dah cukup PERFECT!Rasa diri tu dah terlalu BAIK!

*Backgroud effect 'sial!'*
*Hurmm,,ce cite ce cite,,??*

Apa lagi panggilan kepada orang yang kononnya 'HERO' kat dalam internet? Yang nak tunjuk 'POWER' kat internet? Panggilan yang paling sesuai ialah 'LAKHANAT CYBER'.Memang tak ada masa depan la makhluk macam tu! Kan,kan,kan??

*Ha'ah,ha'ah,ha'ah*
*Buat muka chomel*

Nak sound-sound orang,guna nama samaran,pastu komen yang entah apa-apa.Macam bodoh!Dari dulu,sampai sekarang,jadi STALKER yang macam tutttt!! Tak habis-habis nak ganggu hidup orang. Tak cukup jantan la kau bhai!!

*muka bertukar jadi warna 'merah'*

Kau stalk blog aku dengan 'dia',lepas tu kau maki hamun kitorang,Kau sape??Malaikat?? Kau ingat kau dah cukup syarat nak masuk syurga ke?? Aku tak faham dengan manusia yang suka memusnahkan hidup orang lain macam 'KAU'! Aku just tunggu semua yang kau cakap,terbalik kat diri kau sendiri!

*tunduk hormat dan blah*

No comments:

Post a Comment