Friday, February 4, 2011

Motif??

Orang kata,,hidup ni sekali je,,so kena hargai dan nikmati hidup..Betul ke?Macam mana nak hargai hidup?Macam mana nak nikmati hidup?? Persoalan di situ ye..
Dalam hidup ni macam-macam perkara yang kita lalui kan?Ada suka,ada duka,ada gelak,ada tangis..Mana ada orang hidup ni selalu ketawa je,,mana ada orang hidup ni selalu menangis je..Betul tak??Dalam hidup kita jugak,kita kena terima apa saja yang kita lalui seikhlas hati kita..
Macam aku!Aku selalu terima apa yang jadi pada aku seikhlas mungkin.

*hihihi perasan,puji diri,bongkak,haktuiihh(^_^)*

Hurmm,,sebenarnya aku tulis je,,tapi tak semua benda kita dapat terima seikhlasnya,tapi kita terpaksa jugak terima..Contoh??hah lu pikir lah sendiri!
Huhuhu aku pun tak tahu apa motif aku tulis ni,,mungkin sebab aku bosan?Mungkin lah..
Hari ni,aku tak tahu apa jadi kat medula oblongata aku,sereblum,serebrum,,sume lah,,macam ada something yang tersumbat dalam kepala otak aku ni..Huurgghhh!!!

*ilmu sains yang dah lama aku tinggal,,hik hik,,ingat lagi sikit2*

Ada sape-sape nak temankan aku tak?Aku boring tahap cipanzi ni!

*ada ke boring tahap cipanzi??arghh belasah je lah*

P/s:Sorry post ni memang tak ada motif..

No comments:

Post a Comment