Sunday, October 17, 2010

RaSa AkU

Aku baru je lepas layan movie Lagenda Budak Setan,,urmm,,touching,,aku tak tahu apa yang aku rasa masa tengok movie tu,,kadang-kadang ada part-part dalam movie tu yang aku terasa sangat-sangat..Tiba-tiba rasa rindu,,rasa sayu,,rasa lonely pown ada..Entah la,,layan perasaan sangat kowt aku ni,,
okok,,
sebenarnya,,aku just nak luah apa yang aku rasa 2 3 hari kebelakangan ni,,
Ada satu nama yang buat aku tak senang duduk,,ada satu nama yang buat hati aku tak tenang,,ada satu nama yang buat aku jadi gelisah,,aku pown tak tahu macam mana aku nak jelaskan..Setiap kali aku terdengar nama tu,,terbaca nama tu,,terlintas kat kepala nama tu,,aku mesti jadi tak tentu arah..Bukan kerana cinta ok!!Nama tu pown nama perempuan,,buat apa aku nak cinta-cintun ngan kaum sejenis kan??
Kenapa perasaan ni ada ya??Aku tak suka rasa ni,,aku jadi takut,,jadi gelisah,,jadi bingung..Amat mengganggu aku..
Aku bimbang nama tu akan buat hidup aku berubah,,aku bimbang nama tu akan buat aku merana,,aku bimbang nama tu akan rampas kebahagiaan aku,,aku bimbang nama tu akan bawa bencana dalam hidup aku..
Aku tak mahu apa yang selalu terbayang kat fikiran aku tu jadi kenyataan..aku tak sanggup!! Hilangkanlah rasa ini..
Kepada 'nama tu',pergilah jauh-jauh dari hidup aku,,
Toloooonnngggggggg,,,,,

2 comments:

  1. nama itu adalah anugerahmu..... pesanan ahli sufi... yang lepas itu maka lepaskanlah... jika ia datang kembali, dengan tenang caramu menghadapi... bukan membawanya bersama meneruskan hidup yang akan datang lagi berjuta ujian atas kaseh sayang tuhan buatmu.... ingat... (tiada logik disini)

    ReplyDelete