Wednesday, March 23, 2011

Hihihihihihi,.,.,. =P

Pandai kamu berkata-kata,,memperbodohkan manusia yang tak selayaknya diperbodohkan,,bermain kata di bibir bicara manis,,hakikatnya manis yang beracun memakan diri!

Kesempurnaan itu bukan yang dicari,,tapi bila memilikinya,usah dikhianati,,berbicara tentang perihal yang tidak kau ketahui,sememangnya menggambarkan peribadi diri..

Sedetik berlalu,kenangan tercipta,berteduh dalam memori,bermain di dalam ingatan... Sedetik mendatang,kenangan mengukir,berteduh di bawah payung kerinduan,bermain di dalam kisah tercipta...

Saya nak jadi PENAWAR bila ada RACUN BERBISA...
Tapi andai saya yang jadi RACUN tu,saya ingin jadi MAKANAN MANUSIA YANG TAK PERNAH CUKUP 'MAKAN'!

Sanjung pada lembah berpuaka,,nista pada tasik cahaya..

------> Semua kat atas tu update status aku kat facebook sejak kebelakangan ni.. semua bedal orang tapi ada jugak yang memang aku nak tulis sebab aku HAPPY..hehehehe.. Senang citer,ni sume update status yang aku suke.. Memang terbaik la kan? Tapi yang aku bedal orang tu,sape yang MAKAN CILI,die la yang terasa,,ye dok?? Hehehehehe... Hurmm,,tapi aku rasa hari ni aku nak tambah koleksi lagi lah,,jap eh,nak fikir ayat,,nanti aku tulis..

*1 jam kemudian*

Haduhh,,ape aku nak tulis ni??

*2 jam kemudian*

Arggghhhhh!!!

*5 jam kemudian*

Haaaaaa,,,
*Mata bersinar-sinar..

Ni kamus dewan bahasa dan pustaka versi baru..
Kecurian=Kelaran
Bukit Tinggi=Bukit Ringgi
Nasi Lemak=Nasi Dua
Shopping=Sopping
Colour=Keler
Tipu=Sipu

*Perkataan ini diSPONSOR oleh Shikh Abdul Rashid Shikh Abdullah*

Banyak=Banyek

*DiSPONSOR oleh Roydy Rokidy*

Majalah=Majelah

*DiSPONSOR oleh Adeeq Amalyna*

Nak belajar bahasa baru lagi?? Tunggu kedatangan kamus versi lain ok??

*SMILE*



No comments:

Post a Comment