Wednesday, March 16, 2011

Mood : ???

Wahh,,genap post aku kat blog ni yang ke 100..
Tapi sayang,bukan post yang best tuk hari ni,.,
Malang betol!
Eeeeee geram,sebal,bengang,malu,marah,sume ade!

*Buat muka cool,,dalam hati @$@#^%#@^^@#$@

Bukan aku sengaja,dah hari ujan,,takkan nak redah dalam ujan,,da la baru nak baik dari selsema,,eeeeeeeeeeeeeeeeeeee....!
Pastu masuk kelas kena halau,,
ok fine,
aku salah.
Boleh terima sebab ayat manis.
TAPI,,
huh!

*tarik nafas panjang-panjang,, uhukk uhuukk,, alamak,tersedak pulak,,cool,,coolllll

Baru aku nak pusing belakang, dush! Kena perli,,kaw kaw punya!! dah la depan satu kelas! Malu siooottttttttttt!!
Fine!
Aku blah!
Datang library buat muka cool depan mak cik guard,senyum manjang.

*Takpelah mak cik,,saye ni suke senyum,,walau dalam hati #%$##&&%$*&$%*
Kalau lah mak cik tahu saya baru lepas kena halau,,huhuhuuhu (T_T)

Sekarang?
Lepas perasaan kat blog dalam library yang boleh buat aku beku.Dah la baru lepas kena hujan.
Terbaik.

No comments:

Post a Comment